Blog170px diy150px tante170px cv170px

søndag den 27. februar 2011

Amager

Jeg har været på Amager og besøge min gode veninde hele weekenden. Nu sidder jeg i toget på vej hjem og nyder godt af gratis Hotspot fra + more. Tak, DSB!
Lørdag fodrede vi ænder. De konsumerede 1 kg havregryn og 1 pakke hvedetoast på under en halv time.

Fugle-apartheid


De blev skræmt af en hund.


Om aftenen var der dømt Melodi Grand Prix - det er jo årets fest! Lidt ligesom at Anton Berg Marcipanbrød fra Netto er det fineste chokolade der findes.
Summerbird Go Home!


Jeg sov sammen med Lui i stuen. Han er åbenbart vild med fødder.


Jeg fik rigeligt rødvin og gin&tonic indenbords - det er jeg pludselig blevet vild med, det har ellers aldrig været min cocktail. Det er det nu!

Vi skal helt sikkert holde en grand prix fest engang, nøj hvor var det sjovt - og hvor findes der bare mange gode grand prix hits! I stof2000 hvor jeg arbejdede en kort periode kørte "danske grand prix hits" på repeat hver dag, så jeg har lært at holde af dem.
Søndag lærte Fie mig at drapere, jeg har længe gerne ville have forklaret teknikken, jeg aner intet om det, da det var helt ukendt på TEKO. Jeg forsøgte mig frem, men jeg tror jeg skal finde en gine i Aarhus og øve mig derhjemme. Søde Michael har lånt en biblo-bog om drapering til mig, den skal jeg også hjem at læse i, det er nemmere at forstå, når man også har haft det lidt i hænderne selv.


Summerbird Go Home! Her er det guldkaramellen, der rykker.

På banegården faldt jeg over dette knaldtilbud, Apropos Grand Prix.
Og Disco er stavet på to forskellige måder på samme cover, det er ret godt klaret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar