Blog170px diy150px tante170px cv170px

torsdag den 3. marts 2011

Jeg siger det bare...

Brian Setzer i København d. 19. Juli! Er du vannervittig jeg glæder mig!

Da jeg begyndte at interessere mig for Rockabilly Musikken varede det ikke længe før Stray Cats krydsede min vej (og det betød ikke uheld!) da en lettere senil pladepusher på et kræmmermarked synes jeg skulle høre "Rock this town".
I "Rumble in Brighton" synger hr. Setzer "GO CAT GO", på en måde, der rører mig indeni. Det samme gør hr. Carl Perkins i Blue Suede Shoes; one for the money, two for the show, three to get ready now GO CAT GO. I 2009 fik jeg således disse ord tatoveret i en rigtig fin old school stil.
Jeg oplevede Stray Cats d. 30. August 2009 i Amager Bio. Rejste derover med tog, var til fed koncert og rejste så til Herning - altsammen helt alene. Da de lagde ud med "Rumble in Brighton" var jeg lige ved at tude. Og så tilbage Skolehjemmet i Herning og knokle med afgangseksamen. Lidt surrealistisk. Nå, det var lidt om mig. Nu til musikken!


">

Han tager Slim Jim med sig (på trommer) men desværre ikke Lee Rocker (kontrabas).
Wuuuuhhuuuuuu jeg glæder mig! Og jeg har allerede købt to billetter, selvom jeg på ingen måde har råd. Den slags er et nødstilfælde.

1 kommentar: