Blog170px diy150px tante170px cv170px

fredag den 6. maj 2011

En helt almindelig torsdag aften...

Blev samlet op af nogle venner og kørte en tur til Ry


Hvor vi så en lillebitte pølsevogn



En elegant automobil



Og den nyeste tilføjelse til min ønskeliste



Blev klogere på den nye Opel Rekord




Varmede os ved motoren



Og kørte tilbage til Århus igen.



Cruisede til det blev mørkt



Gik på café og fik øl...



...og cola'er



I selskab med gode venner og veninder



Dansede til live swing band







4 kommentarer:

  1. Det er mig! :D Fedt blog-indlæg...så tror jeg vist ikke jeg skriver om det :P

    din video er da blevet ret god :D

    SvarSlet
  2. Jo det kan du da sagtens gøre, vi har vel ikke de samme læsere..

    Jeg puttede lige klippet ind i Movie Maker og lagde "forøg lysstyrke" effekten på. Det hjalp!

    Og tak for en rigtig god aften, i øvrigt, det må vi helt sikkert gøre igen en anden gang! :) :)

    SvarSlet
  3. lækkert! Det hele! Ser ud som en dejlig forsommer aften!
    Hold op, jeg trænger til at komme ud at danse!!!

    SvarSlet