Blog170px diy150px tante170px cv170px

onsdag den 1. juni 2011

Blogpicnic er ikke aflyst!


Tværtimod er planlægningen i fuld gang!
Jeg har, sammen med Louise fra http://dollsanddarlings.blogspot.com overtaget arrangørtitlen efter skønne Julia Hausfrau der arrangerede sidste år.

Sidste år var en stor succes (har jeg ladet mig fortælle) og jeg håber alle vil komme D. 3. Juli 2011 kl 12.00 i Botanisk Have i Aarhus med picnickurv, tæpper, kage og godt humør til uformelt samvær og måske lidt nørkleri?
Vi vil gerne opmuntre til at bytte stofstykker, tapeter og hvad I ellers kan finde på!

Tilmelding skal ske senest d. 19. Juni og det kan du gøre lige her:
http://dollsanddarlings.blogspot.com/2011/05/blogpicnic-tilmelding.html

Det vil være en stor hjælp hvis I vil linke til enten dette eller tilmeldings-indlægget hos Dolls & Darlings så nyheden bliver spredt til alle interesserede!
Eller måske endda skrive om det i et indlæg.

Jeg glæder mig til at møde Jer personligt.

3 kommentarer:

  1. Jeg regner med at komme! Jeg er ny i blogverdenen, så hvis du har lyst er du velkommen til at kigge forbi min blog:-)

    SvarSlet
  2. Hej Eske Eske! Du er meget velkommen, bare tilmeld dig ovre ved Dolls & Darlings. :)
    Det er en fin og finurlig blog - og søde broderier, i øvrigt!

    SvarSlet
  3. HVis du får den ide, at lave et blogtræf næste år igen, så vil jeg bare sige; bé bé til en invitation :-) Jeg vil virkeligt gerne deltage og synes, det er vanvittig godt initiativ!

    SvarSlet