Blog170px diy150px tante170px cv170px

mandag den 6. juni 2011

Ch-ch-ch-changes



I min arbejdsløsheds-zombie-sump har jeg været så heldig at få lov til at få et 6 ugers kursus i Photoshop, Illustrator og InDesign forærende og jeg er så glad!
Kurset er i fuld gang med 3. uge og jeg synes det er fedt (selvom luften her gør at jeg er ved at falde i søvn -det er så pinligt!)

Den sidste uge af kurset er til ens eget projekt og jeg har hele tiden vidst at det skulle være min blog der bliver projektet. Der vil derfor ske store forandringer her, både i udseende og navn. Navneændringen har jeg pønset på længe, jeg vil nemlig gerne være "Tante blaa" i stedet for Stitch Bitch. Stitch Bitch kom bare af navnet på min strikkeklub stitch'n'bitch og headeren er bare en omtegning af dennes logo som blev lavet i mangel på bedre.
Men nu har jeg blogget fast og mere seriøst i et halvt års tid og der dukker langsomt men sikkert flere læsere op - det gør mig så umådeligt glad hver gang tallet er rykket et hak op, jeg sætter stor pris på hver og én!
Jeg synes tiden er kommet til at jeg skal målrette bloggeriet lidt og lave et overordnet tema.
Tante blaa passer godt på mig da jeg er meget blå; både i tøjet og boligindretningen - og så elsker jeg at være tante! Jeg kan godt lide historien om Tante Grøn, Tante Brun og Tante Lilla og vil gerne være med på en farve.

Nu vil jeg prøve at lave et mere sammenhængende tema så bloggen bliver rigtig fin og blå og prikket og med meget mere DIY. Jeg føler ikke selv at bloggeriet er rigtig "gået igang" endnu. Jeg har hele tiden gerne ville have en DIY baseret blog - det kommer der mere af i fremtiden! Mere håndarbejde, sjove ideer, skøre påfund og forhåbentlig bedre billeder, for jeg ønsker mig rigtig meget et godt kamera.

Jeg håber det bliver flot og som jeg vil have det og at min lille, virusbefængte, lyserøde computer snart kommer på højkant så jeg kan arbejde videre derhjemme.

Er der nogen der ved om det bliver problematisk at ændre navnet på bloggen, altså selve det link jeg har som nu hedder "skippercille" og som jeg vil ændre til "Tanteblaa"?

3 kommentarer:

  1. Fedt med det kursus :) Det med at ændre navnet, betyder vel egentlig at du skal oprette en ny blog med navnet 'Tante Blaa' Men så skal du huske at gøre alle læsere opmærksom på det og få dem til at flytte sig over på den nye blog som fast læser. Held og lykke med det hele - glæder mig til at forandringerne :)

    SvarSlet
  2. Tanteblaa var taget af en der hedder tante blå i sverige, tror jeg nok. Nu har jeg så valgt tanteblaaDK.blogspot.com - giv gerne lyd hvis dette medfører ændringer for læsere jeg ikke selv kan se! :)

    SvarSlet
  3. Cool burger med milkshake. Godt at du findes her på det store internet endnu!

    SvarSlet