Blog170px diy150px tante170px cv170px

mandag den 28. november 2011

70'er drønet

Hermed lidt stemningsbilleder fra min nylige indflytning:

Se min store lejlighed!

Herlig brun 70'er drøm, og tjek lige et fedt gulv!
Det var en snedkermesters ejendom engang.
Fedt 70'er køkken med lavt køkkenbord og røde kakler. Linoleumsgulvet er ret grimt, men det kan jeg godt leve med.
Snedkermester på spil igen! Jeg elsker de her ukurante indbyggede skabe. Det er i soveværelset.

 Idag har jeg indrettet en lillebitte mellemgang ud til badeværelset

 Jeg har rigtig været igang med boremaskinen! Knager (eller greb) er fra Box De Lux

 IRA brødkasse og køleskabshilsen til mig selv
 Jeg elsker mit nye køkken

 Mit soveværelse har det fineste ternede parketgulv. Sengen er muligvis fra 1940'erne, fundet i lokal genbrug, jeg er så glad for den!
Pingvinen havde min far med, da han kom med flyttetraileren. Den lå i hans kælder og var ensom. Det var en dåbsgave fra mine bedsteforældre, og en af mine yndlingsbamser som barn.

 Idag kunne jeg ikke dy mig mere og julepynten kom altså frem før tid. Det har altid været forbudt at jule før den 2. December hvor jeg kom fra, fordi min søster har fødselsdag den 1. December

 Jeg har set mange fine adventskranse rundt omkring i Blogland, og det her må være mit skrabede alternativ. Jeg fandt de fine svampestager til en 5'er (jeg gav altså 10 alligevel) i lokal gebrug, og da tænkte jeg "måske er Herning ikke så slem endda".

8 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogle fine skabe i soveværelset! Kan godt forstå, at du er glad for din nye lejlighed:)

    SvarSlet
  2. Ihh hvor ser det godt ud Cille. Glæder mig til at se mere :) Og hvor ser du bare glad ud på billederne, skønt!!
    KH

    SvarSlet
  3. Hej Cille

    Det er da en übercool lejlighed:-) Sikke et spring, du har taget - men det ser ud til, at det er det helt rigtige for dig. Og ja, med de svampelysestager er Herning da ikke det værste sted at bo - dem havde du i hvert fald ikke fundet her i Århus:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. Gulvet er et scoop,ligesom de indbyggede skabe.

    Jeg havde en skøn barmdom syd for Herning og levede mit ungdomsliv på gymnasiet og tilsvarende obskure steder.

    Best of luck!

    SvarSlet
  5. Ej for pokker da. Der er jo fantastisk, ham snedkeren kunne jo de fineste tricks! De gulve er så pæne, og de der skabe, ej jeg ville næsten flytte til Herning for dem, så det kan jeg godt forstå du har gjort!

    Febæ!!! Hahahaha!

    Hvor stor er lejligheden? Den ser jo ret stor ud!

    SvarSlet
  6. fedt fedt fedt! Det er jo en hel dansesal du har der! OG det ser ud til at din vindueskarm er stor nok til at sidde i - dobbelt bonus! :D

    SvarSlet
  7. Det er jo lige præcis en lejlighed til dig. De skabe der....Wow!

    SvarSlet
  8. Kan anbefale genbrugsbutikken KFUM og K på Viborgvej og Blå Kors ude ved bowlinghallen ;) Er selv oprindeligt fra Herning - og når jeg besøger mine forældre er jeg altid på genbrugs-tur :)

    SvarSlet