Blog170px diy150px tante170px cv170px

søndag den 6. november 2011

Broderet label

Jeg har ofte drømt om at få vævet mine egne personlige labels til det tøj og de ting jeg syr og strikker, og nu når interessen for min strikkede pude er stor, mangler jeg dem faktisk! Men ak, jeg har ikke råd til at få sat maskineriet op til egne designede labels, så jeg må være kreativ. Hr. kruse foreslog brodere dem på hans mors broderimaskine - og jeg som troede han ikke tænkte kreativt!

Jeg måtte prøve mig frem i det komplet fremmede broderiprogram, men fandt da hurtigt korsstingene og fik plottet mit Tante blaa skrift ind, og se så her!


Så kan jeg vist godt pakke amagergarnet sammen, det her går hurtigt!

Jeg lavede lidt forskellige størrelser som test, det fúngerer virkelig godt, jeg er imponeret over hvor præcist og skarpt det står! (Hvem der bare havde halvtredstusinde...)

Sådan ser jeg i øvrigt ud når jeg har danset hele natten til The Loony Cats i et tilrøget værtshus.

4 kommentarer:

  1. God idé. Hvor er de bare fine!

    SvarSlet
  2. Hvis du vil have nogen billige nogen, så har jeg købt mine meget billigt her..

    http://www.scannex.dk/default.aspx

    SvarSlet
  3. Super ide :) Og så igang med at strikke puder ;)

    Kh

    SvarSlet
  4. sender dig lige et link på fb senere, skal lige finde det!

    SvarSlet