Blog170px diy150px tante170px cv170px

lørdag den 5. november 2011

Kan man strikke et kaffestel?



Jeg har udarbejdet et strikkekit til at strikke "Sonjas Vanter" inspireret af mit elskede Sonja stel fra Aluminia.


 Der er garn, opskrift og en stoppenål med i posen.
Du kan således strikke både højre og venstre vante, og det er faktisk nemt. Jeg har skrevet på pakningen at "jeg kan lære dig at strikke" så jeg må hellere få lavet en strikkeskole her på bloggen.
Kittene er i øvrigt til salg på Heart Museum of Contemporary Art til 150 kroner

6 kommentarer:

  1. Det er altså nogle imponerende ting, du laver - og sikke en fin ide! Glæder mig til at følge meget mere med herinde :-) God weekend

    SvarSlet
  2. Anne og Camille, tak! :)
    Farmorfabrikken: Tak og jeg håber du bliver glad for at følge med! Hvordan melder man sig som fast læser hos dig?

    SvarSlet
  3. finhed! jeg ønsker mig det vantestel i lyserød!

    SvarSlet
  4. Herlig idé – helt i forlængelse af de mange andre kreative ting og sager, der findes rundt omkring på din blog. På én eller anden måde tænker du både 'krøllet' og meget hverdagsnært. Også jeg glæder mig til at læse mere...

    SvarSlet