Blog170px diy150px tante170px cv170px

mandag den 7. november 2011

KiC, Kunsthåndværk i Centrum

Igår tog jeg ind i Ridehuset i Aarhus til kunsthåndværkermarked, altså mest for at kigge og researche lidt. Jeg må da indrømme at jeg går og drømmer lidt om at få en stand engang.

Der var mange fine ting, men for meget keramik efter min smag, der var meget det samme. MEN! Jeg så ud af øjenkrogen en fingerring, og jeg faldt pladask og blev lidt forelsket.


Hvis nogen derude skulle have lyst til at fri til mig, så vælg denneher ring, så siger jeg JA!


 Det er guldsmeden Lousie Degn, der står bag, og se lige nogle fine ting hun havde med:


 Halvspist mariekiks af sølv


 Gingerbread eller honningkager om man vil. Der var også små honningkagemænd i halskæder.

Kyskager, også som ørestikkere. Ih!

Jeg er meget imponeret over hendes kreativitet og fine håndværk, det der teselskabsunivers er lige mig!

6 kommentarer:

  1. hvis fingerringen nu havde en stor fed diamant i midten - jaaaa - vældig kreativt, ørestikkerne er fine :)

    SvarSlet
  2. ih de er fine :) jeg kan godt forstå du blev forelsket :)

    SvarSlet
  3. I drømmer ikke om, hvor fint det var! prøv også at kigge på hjemmesiden, der den fedeste tepotte-ring og en cupcake / muffin fingerring med fine detaljer! Jeg er altså helt solgt.

    SvarSlet
  4. Ih hvor er det bare fint!

    Synes også æbleringen virker fantastisk (så den på hjemmesiden), men er spændt på om den fungerer lige så fedt når den er på. Måske det skal være min vielsesring, nu hvor manden har friet. :D

    SvarSlet
  5. Ej, ej, ej, Camille, har han friet? Hvor er det fantalastisk! Ih ih ih! IIIHHHH!

    Jeg har først set nu, at det er et æble, så måske fungerer det ikke helt i virkeligheden, men jeg ved det ikke, for jeg så den ikke på standen. Det er et kig værd! Hun holder vist til i København.

    p.s. IIIIHHHHHHH!

    SvarSlet