Blog170px diy150px tante170px cv170px

søndag den 11. december 2011

Glædelig 3. søndag i advent

Adventskrans består af Sonja desserttallerken, blandede grønne knapper udgør gran og/eller mos og fluesvampe-stagerne pynter i knappeskovbunden.

Jeg er så godt som lige kommet hjem fra en virkelig god julefest igår. Jeg har danset nærmest uafbrudt til klokken 6 i morges og sovet 1½ time da solen stod op. Hold da op, det er sjældent jeg har været til sådan en slags fest. Det foregik i en vens forældres gildesal i huset fra 1968, det er så oldschool, med træpaneler og hjemmebar. Håhå! Mere af den slags, tak.

Nu er jeg hjemme i Herning og burde sy delene til min nye strikkede cardigan sammen, men jeg har lavet en dum fejl og det ene forstykke er kortere end bagstykket. (Jeg har endnu ikke turde tjekke det andet forstykke) Dumt!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en fantastisk fest! -Og som en spændende cardigan :P

    SvarSlet
  2. Sikke en fin blog du har her :) der er så mange af slagsen, at der altid dukker nogle op, jeg ikke har set før.

    Jeg er vild med din adventskrans, lige min stil! :)

    Synes ikke du skal være så hård ved dig selv ang. den cardigan, du har maskinstrikket, jeg synes den er rigtig fin :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet