Blog170px diy150px tante170px cv170px

onsdag den 4. januar 2012

Hvad har jeg egentlig gang i?

Blog, facebook og mail har fået lov til at passe sig selv mellem jul og nytår plus indtil idag, hvor jeg startede i skole og var tilbage i Herning igen. Jeg har holdt jul, godtnok den 25. december, men alligevel haft travlt med det. Hvad har jeg så haft gang i? Jeg har været til de traditonelle julefrokoster og så har jeg været hjemme i Aarhus og omegn hos mine venner og veninder. Jeg har været på glat is for første gang i umindelige tider samt prøvet den nye 50'er diner der er åbnet i Silkeborg. Jeg har også spillet pool. Det er vist første gang. Jeg har også været i badeland og opdaget at jeg godt kan svømme.
 Jeg planlagde et par gange at tage hjem til Herning, men kom ikke rigtigt afsted. Der var så meget at se til i Aarhus, med venner & veninder, et dødsfald og venskaber i opbrud samt nye bekendtskaber på kryds og tværs.

 Min bedste veninde Hanne og jeg

 Søde fyre, ikke?

Min lillesøster og Frk Toft var også med på silkeborg-turen!


Nytåret blev for mit vedkommende fejret med mine veninder fra 10. klasse på Den Eksperimenterende Tekstilskole. Når vi mødes inkluderer det altid strikketøj og te, og nytårsaften er ingen undtagelse!
Jeg håber I alle havde en god jul og et godt nytår!

2 kommentarer:

  1. He, ovre i min (gamle) diner har vi fneset noget over Silkeborg dineren, fordi den er næsten tro kopi af vores. Meget fantasifuldt.

    Dejligt at du har hygget dig sådan i ferien! Glæder mig til se hvad du finder på her i det nye år! Godt nytår, Cille!

    SvarSlet
  2. Min gode ven Steen, der har været ovre og spise på din diner sagde også "Det ligner Dee Diner på en prik!" så der er noget som snakken. ;) Træls at folk ikke finder på noget selv. Helt early.

    Godt nytår til dig, Pille!

    SvarSlet