Blog170px diy150px tante170px cv170px

onsdag den 25. januar 2012

Mon du bemærket har?

-At jeg har puttet en lille henvisning ind i højre side af bloggen med teksten "her blogger jeg også".

Det er en henvisning til Camilles fine blog "Gadebilledet" som jeg er stor fan af og har været så heldig at få lov til at være medblogger på! Jeg synes du skulle kigge forbi og se bybilledet på en ny måde. Camille har et skarpt blik for detaljer og hverdagsæstetik, hvilket du kan se i de mange tidligere poster. Jeg håber at kunne bidrage til at forevige og frembringe de glemte og gemte detaljer i gadebilledet, bare fra Jylland!


Mit bidrag til Gadebilledet vil primært være fine, gamle skilte, facader og bygninger krydret med lidt street art, såsom yarn bombing. Enjoy!

1 kommentar:

  1. Herligt..! Jeg ved ikke om du tilfældigvis kender Afsnit P – et virtuelt udstillingsrum for litteratur og kunst i grænselandet mellem ord og billede, som desværre gik ind i 2009.

    På sitet ligger der imidlertid stadig en stor mængde materiale, som du nok vil nyde at tumle rundt i. Tjek fx:

    http://afsnitp.dk/pshots
    http://afsnitp.dk/plogultra

    samt de andre plog-sider.

    SvarSlet