Blog170px diy150px tante170px cv170px

lørdag den 21. juli 2012

Oh Marshall




Jeg har investeret i nye hovedtelefoner. Jeg har haft et godt øje til denne Hr. Marshall i Hi-Fi Klubbens vindue, men jeg har jo bare slet slet ikke råd. Jeg havde nogle mindre, hvide og lettere Sennheiser før, som jeg var umådelig glad for, som jeg havde med overalt, altid. De er blevet slidt op, og lappet med spraglet tape hvor kobberet stak ud af ledningen. Først da jeg stod i forretningen og de ikke spillede i den ene ørebøf mere kunne jeg se hvor gamle og slidte de så ud. Det var vist på tide.


Logoet minder mig om flotte højtalere og fede rockkoncerter.
 Marshall startede med at lave forstærkere i 60'erne til rock'n'roll-musikerne. Jeg beundrer virkelig virksomheder der har formået at skabe et brand der aldrig går out of style, hvor logoet og konceptet bare holder.
Jeg prioriterer design meget højt. Jeg har dog prøvet nogle nogenlunde flotte hørebøffer (lyserøde fra Fanny Wang, tror jeg?) der bare ikke lød godt. Jeg kan lide Marshall fordi de har designet i orden (jeg synes 90% af udvalget indenfor høretelefoner er g r i m t) og samtidig rent faktisk lyder godt!

Jeg har lyttet med stor fornøjelse og uden "skrat" til både

og


og


det funker bare.

1 kommentar:

  1. Åh dejligt med musik!
    Jeg er lidt forelsket i den dab radio de har lavet. Den er så fin også!

    SvarSlet